Logo Prestige Medical

Komfortowe Centrum Medyczne Prestige Medical oferuje szerokie spektrum usług oraz wyspecjalizowanych lekarzy zdolnych sprostać każdemu wymaganiu.

Zadzwoń do nas!
24 364 31 41
730 005 585
recepcja@prestigemedical.pl
ul. Medyczna 8 lok.116
Pon - Pt 8:00 - 20:00

Sobota 09:00 - 14:00

ul. Medyczna 8 lok. 116

09-400 Płock

Znajdź nas!
Psychodietetyka - Prestige Medical Płock
fade
3955
page-template-default,page,page-id-3955,page-child,parent-pageid-4094,latepoint,mkd-bmi-calculator-1.1.2,mkd-core-1.4.1,medigroup-ver-1.6,mkd-smooth-scroll,mkd-smooth-page-transitions,mkd-ajax,mkd-blog-installed,mkd-header-type1,mkd-fixed-on-scroll,mkd-default-mobile-header,mkd-sticky-up-mobile-header,mkd-dropdown-default,mkd-header-minimal-in-grid-border-disable,mkd-search-dropdown,mkd-side-menu-slide-from-right,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
 

Psychodietetyka

KOMPLEKSOWA OPIEKA DIETETYKA

Indywidualne programy trwałej zmiany stylu życia

  • NAZYWAM SIĘ ANITA DIETETYCZNA

    Zdrowe odżywianie to jeden z fundamentów zdrowego stylu życia

    Jestem dietetykiem klinicznym i psychodietetykiem. Pomagam kobietom i mężczyznom zmieścić się w ich ulubione spodnie i uzyskać zdrowe relacje z jedzeniem – aby spożycie przysłowiowego “ciasteczka” nie powodowało wyrzutów sumienia, nie przyczyniało się do kolejnych odstępstw i nie utrzymywało w błędnym kole odchudzania. Jeśli potrzebujesz wsparcia w całym procesie redukcji wagi, cierpisz na cukrzyce typu 2, dnę moczanową, bulimię, Hashimoto, insulinooporność, celiakię lub alergię na gluten, to dobrze trafiłeś.

Zarezerwuj wizytę

ZADZWOŃ I ZAPYTAJ O NAJBLIŻSZY TERMIN WIZYTY
 24 364 31 41
 730 005 585
 recepcja@prestigemedical.pl
 ul. Medyczna 8 lok.116

CENNIK USŁUG:

Konsultacja dietetyczna 100 zł
Konsultacja psychodietetyczna 100 zł
Plan do samodzielnego komponowania posiłków 200 zł
Jadłospis 7- dniowy 120 zł
Jadłospis 14- dniowy 200 zł
Metoda cotygodniowych spotkań(cena za spotkanie) 100 zł
Wizyta kontrolna 60 zł

Metody prowadzenia pacjentów:

METODA COTYGODNIOWYCH SPOTKAŃ

a metoda jest oparta na pracy psychodietetycznej. Pracujesz tutaj na dzienniczku samoobserwacji. Celem tej metody jest praca nad mechanizmami, które podtrzymują Twój problem z odżywianiem. Każda wizyta trwa 50-60 minut. Spotykamy się co tydzień lub maksymalnie co 2 tygodnie. Aktualnie nie współpracuję z weganami (osobami, które NIE jedzą mięsa i produktów odzwierzęcych), osobami będącymi w trakcie chemio- i radioterapii, osobami z niewydolnością nerek, dziećmi do 10 roku życia, wyczynowymi sportowcami przygotowującymi się pod zawody, osobami cierpiącymi na jadłowstręt psychiczny.

PLAN DO SAMODZIELNEGO KOMPONOWANIA POSIŁKÓW

W tym pakiecie otrzymasz plan do samodzielnego komponowania posiłków oparty o grupy produktów. Będziesz doskonale wiedział, jak powinny wyglądać posiłki i jakie ilości spożyć, ale to Ty będziesz decydować z jakich produktów konkretnie będą się składać i o której godzinie je zjesz. Daje to większą swobodę w doborze produktów i nie uzależnia od woli dietetyka. Oprócz planu otrzymasz również bazę przepisów i 1 przykładowy dzień jadłospisu, zalecenia ogólne i wskazówki, kartę z wyliczonym zapotrzebowaniem oraz dodatkową 1 h konsultacji na której wszystko dokładnie tłumaczę. Masz wątpliwości czy sobie poradzisz? Od tego jestem, aby Ci wszystko wytłumaczyć. Dlatego spotykamy się dwukrotnie. Na 2 wizycie przedstawię Ci plan żywieniowy i dokładnie go omówię. Materiały opracowane są w taki sposób, abyś szybko zrozumiał o co chodzi. Jeśli będziesz mieć wątpliwości, pytaj raz, drugi, trzeci, dziesiąty! Dodatkowo dostaniesz bazę przepisów, które będą Twoją inspiracją na posiłki.

KONSULTACJA WSTĘPNA

KONSULTACJA WSTĘPNA Na pierwszej wizycie porozmawiamy dokładnie o Twoich problemach z odżywianiem i zdrowiem. Opowiesz mi, jak wygląda Twój dotychczasowy styl życia. Poruszymy również temat od strony psychodietetycznej i porozmawiamy o poprzednich próbach odchudzania ( jeśli takie były). Najlepiej, abyś przez 2-3 dni prowadził dzienniczek żywieniowy i spisywał dokładnie to, co jesz. W ten sposób będziemy mieć bardziej dokładny obraz Twojego odżywiania. Na konsultacji wstępnej przeprowadzimy analizę składu ciała metodą bioimpedancji elektrycznej i opracujemy strategię działania. (Nie prowadzę jednej strategii działania. Możemy pracować na jadłospisie, planie do samodzielnego komponowania posiłków lub pracować psychodietetycznie na cotygodniowych lub co dwutygodniowych spotkaniach- szczegóły poniżej). Na pierwszą wizytę warto również przynieść ze sobą wyniki badań z ostatniego roku (jeśli były wykonywane). Jeśli nie, warto wykonać podstawową morfologię, lipidogram i TSH.

Zrzucisz zbędne kilogramy bez efektu jojo, cudownych tabletek i suplementów.

JADŁOSPIS 7-DNIOWY

Jadłospis opracowany jest na okres 7 dni. Skomponowany jest w ten sposób, że posiłki możesz wymieniać między sobą. To znaczy śniadanie wziąć z 1 dnia, obiad z 3, a kolację z 7. Liczbę posiłków w jadłospisie ustalamy na konsultacji wstępnej. Do planu otrzymujesz listę zakupów, kartę dietetyczną z wyliczonym zapotrzebowaniem, wymienniki produktów oraz zalecenia ogólne i wskazówki.
Do ceny jadłospisu należy doliczyć cenę konsultacji wstępnej.

JADŁOSPIS 14-DNIOWY

Jadłospis opracowany jest na okres 14 dni. Skomponowany jest w ten sposób, że posiłki możesz wymieniać między sobą. To znaczy śniadanie wziąć z 1 dnia, obiad z 3, a kolację z 7. Dlatego możesz z niego korzystać zdecydowanie dłużej niż 2 tygodnie. Liczbę posiłków w jadłospisie ustalamy na konsultacji wstępnej. Do planu otrzymujesz listę zakupów, kartę dietetyczną z wyliczonym zapotrzebowaniem, wymienniki produktów oraz zalecenia ogólne i wskazówki.
Do ceny jadłospisu należy doliczyć cenę konsultacji wstępnej.

PRZYKŁADOWE PRZEPISY

Te i inne przepisy można znaleźć na moim blogu : https://www.anitadietetyk.pl/blog/


Sałatka z kurczakiem i gruszką

Mięso rozbij, dopraw słodką i ostrą papryką oraz tymiankiem. Odstaw do lodówki na minimum 30 miniut. Gruszkę obierz i pokrój na cienkie plasterki. Patelnię grillową wysmaruj cienko oliwą lub olejem rzepakowym – najlepiej użyj to tego pędzelka. Patelnię porządnie rozgrzej, a następnie grilluj na niej plasterki gruszki (około 3-4 minuty z każdej strony), To samo zrób z kurczakiem. Pamiętaj jednak, że czas jego grillowania będzie nieco dłuższy i zależeć będzie od grubości mięsa. Im cieńszy kawałek, tym krótszy czas grillowania. Ogórka pokrój w plasterki, sałatę porwij, a pomidorki przekrój na pół. Warzywa zmieszaj ze sobą i dopraw solą ziołową. Ułóż na nich zgrillowaną gruszkę i kurczaka. Posyp pokruszonymi migdałami. Sałatkę dodatkowo podawałam z jogurtem greckim wymieszanym ze szczyptą soli ziołowej, oregano i bazylią oraz przeciśniętym przez praskę czosnkiem.

Szybki deser jogurtowy

Przepis jest naprawdę bardzo prosty i szybki. Idealna alternatywa na deser. Inspiracja na podwieczorek. Składniki na 2 porcje 200 g truskawek (ja użyłam mrożonych owoców ze swoich zapasów), 4 łyżki płatków owsianych * garść suszonej żurawiny, 2 opakowania jogurtu Skyr, 2 łyżeczki miodu, pół banana i garść borówek lub innych owoców. Sposób przygotowania Truskawki rozmroziłam i rozgniotłam widelcem (można również je zmiksować na mus, ale mi nie chciało się brudzić blendera :)) Płatki wymieszałam z żurawiną. Dodałam pół łyżeczki miodu. Jogurty wymieszałam z pozostałą ilością miodu. Na dno szklaneczek włożyłam truskawki. Kolejną warstwę wyłożyłam jogurtem, następnie płatkami jogurtem i ponowie płatkami. Całość udekorowałam borówkami i bananem. *jeśli musisz stosować dietę bezglutenową, koniecznie kup płatki owsiane certyfikowane bezglutenowe.

Pancakes z truskawkami

Składniki 0,5 szklanki mąki pszennej do naleśników (typ 750 lub 650) 0,5 szklanki mąki pszennej typ 550 – łącznie około 130 g mąki 1 łyżeczka proszku do pieczenia 1 jajo kurze całe 1 mały, bardzo dojrzały banan, aby nadać słodyczy pół opakowania (125 g) ricotty 1 szklanka mleka 2% lub napoju sojowego Sposób przygotowania Mąki i proszek do pieczenia zmieszaj ze sobą. Banana obierz. Zmiksuj go z mlekiem, jajkiem i ricottą przy pomocy blendera. Mokre składniki powoli i stopniowo dodawaj do suchych. Ciasto cały czas mieszaj łyżką. Kiedy składniki zmieszasz ze sobą, możesz dodatkowo je zmiksować, aby pozbyć się grudek (w końcu blender i tak już jest brudny :)) Rozgrzej teflonową patelnię z nieprzywierającą powłoką. Na rozgrzaną patelnię nakładaj łyżką ciasto. Powinno się nieco rozlać, a następnie gwałtownie zatrzymać. Kiedy na powierzchni pankejka pojawią się bąbelki, przewróć go na drugą stronę i smaż do zarumienienia. Pankejki smaż na ŚREDNIM ogniu. Zbyt duży ogień może spowodować, że pankejki szybko spalą się na wierzchu i będą surowe w środku. Podawaj z ulubionymi owocami. Ja swoją porcję polałam dodatkowo łyżeczką miodu.